facebook

Kategorie

Koszyk  

Brak produktów

0,00 zł Dostawa
0,00 zł Suma

Koszyk Realizuj zamówienie


Potrzebujesz innego rozmiaru?

Napisz do nas!


info@moria-art.pl


REGULAMIN
SKLEPU INTERNETOWEGO MORIA

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1.  Przedmiotem niniejszego regulaminu jest regulacja warunków sprzedaży oraz funkcjonowania Sklepu internetowego http://moria-art.pl/ Zgodnie z art. 384 Kodeksu Cywilnego przedmiotowy regulamin jest częścią umowy zawartej ze Sprzedawcą.
  2. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet, poprzez stronę internetową http://moria-art.pl/
  3. Właścicielem sklepu internetowego zarejestrowanego pod adresem http://moria-art.pl/ jest Justyna Wójcicka prowadząca działalność gospodarczą pod firmą: Justyna Wójcicka Moria pod adresem ul. Legionów Polskich 44/85, 32-300 Olkusz  zarejestrowaną pod numerem NIP: 6372111526, REGON: 122769246, zwana dalej Sprzedającym.
  4. Informacje zawarte na stronach internetowych Sprzedającego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
  5. Ceny w Sklepie Internetowym Sprzedawcy podawane są w złotych polskich (PLN) cena zawiera kwotę brutto.
  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz wprowadzania zmian w regulaminie. Zmiany zaczynają obowiązywać od momentu opublikowania ich w sklepie internetowym.

 

II. ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienia przyjmowane są poprzez sklep internetowy http://moria-art.pl/
  2. Przed pierwszy zakupem prosimy o rejestracje w panelu sklepu. Warunkiem  złożenia zamówienia jest akceptacja regulaminu oraz prawidłowe wypełnienie formularza zamówienia, w szczególności podanie prawidłowego numeru telefonu oraz adresu e-mail. Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie realizacji złożonego zamówienia.
  3. Sklep zobowiązuje się do zachowania tajemnicy danych Klienta - będą one wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane osobom trzecim. Dane będą przetwarzane z zachowaniem wszelkich wymogów bezpieczeństwa, które określono w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz w wydanych na jej podstawie przepisach wykonawczych.
  4. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. bez podania adresu email (lub numeru telefonu), pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia, lub bez podania kompletnych danych Klienta.

 

III. PRZESYŁKA

  1. Sklep dokłada wszelkich starań, aby zamówione towary dotarły do Klienta w idealnym stanie.
  2. Sklep dostarcza przesyłki na terenie całego kraju za pośrednictwem Poczty Polskiej listem poleconym priorytetowym
  3. Nie wysyłamy paczek za pobraniem
  4. Koszt przesyłki podlicza się automatycznie po dodaniu produktów do koszyka
  5. Wpłata musi wpłynąć do 10 dni na konto podane w mailu otrzymanym po złożonym zamówieniu. Jeżeli wplata nie wpłynie w danym terminie, anulujemy zamówienie
  6. Nie istnieje możliwość odbioru osobistego. Jesteśmy wyłącznie sklepem internetowym, nie posiadamy sklepu stacjonarnego.
  7. Jeżeli Twoje zamówienie ma zostać wysłane za granicę, skontaktuj się z nami, aby ustalić koszt dostawy



IV. REKLAMACJA

  1. W przypadku reklamacji należy kontaktować się ze Sklepem.
  2. Zgodnie z Ustawa z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" (Dz. U.Nr 22, poz. 271 z 2000 r. z póz. zm.) Klient, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny
  3. Zwracany towar nie może być uszkodzony, zniszczony, brudny, używany lub niekompletny.
  4. Musi posiadać rachunek sprzedaży.
  5. Kupujący zgłaszając reklamację przesyła zakupiony towar na poniższy adres: Justyna Wójcicka Moria, ul. Legionów Polskich 44/85, 32-300 Olkusz
  6. Jeżeli w wypadku niezgodności towaru z umową, nie będzie możliwa naprawa, bądź wymiana towaru na nowy (np. z uwagi na fizyczny jego brak w magazynie), Sprzedawca zwróci równowartość jego ceny. Niezależnie od powyższego, Sprzedający poinformuje Kupującego o możliwej wymianie na inny towar o tożsamych parametrach.
  7. Po otrzymaniu przesyłki, Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki i w razie stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych powstałych w czasie transportu, sporządzić protokół podpisany przez Kupującego i doręczyciela.
  8. Produkt zwracany przez Kupującego, w związku z odstąpieniem przez Kupującego od powinien posiadać oryginalne opakowanie dostarczone przez Sprzedającego,
 - powinien być kompletny,
 - powinien posiadać paragon, metki,
 - nie powinien nosić śladów użytkowania, plam itp.